فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

امنیت مردم آذربایجان غربی خط قرمز پلیس است

رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی آذربایجان غربی گفت: همراه با فروش مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک توسط فردی در سطح شهرستان "ارومیه"، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۵۶۲۴۳
به گزارش جام جم آنلاین از ارومیه، سرهنگ "بابک فرشباف" در تشريح جزئیات اين خبر گفت: در پي کسب خبري مبني بر فروش مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک توسط فردی در سطح شهرستان "ارومیه"، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان قرار گرفت.

وي افزود : ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامی هوشمندانه ضمن شناسایی متهم؛ انبار دپوی مواد محترقه را در یکی از محلات شهر شناسایی و با هماهنگي مقام قضائي در یک عملیات غافلگیرانه در بازرسي از محل؛  37 هزار و 690 عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان در ادامه تصريح کرد: در این عملیات یک متهم دستگير شده و پس از تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضائي شد.

سرهنگ فرشباف در پایان ازشهروندان درخواست کرد:  کنترل و مراقبت بيشتري نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسيب ها و خطرات احتمالي استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتي مبني بر فروش و يا نگهداري مواد محترقه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوريت هاي پليس110 گزارش کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها